Friday 2 August 2019

Forex masyukk


Forex Site Buka Akaun Forex Anda Melalui LiteForex Malásia Salamêhtera, Agak lama saya x atualização saya punye blog, almaklumlah saya agak sibuk dengan pembelajaran saya sebagai graduan UiTM dan juga conexão internet di tempat saya agak mengecewakan..p Untuk pengetahuan anda, segala urusan deposit Dan retirar duit anda melalui broker liteforex akan jadi lebih mudah kerana segala urusan anda boleh berurusan dengan liteforex malaysia di liteforexmas Sebelum anda depósito wang ke akaun liteforex Malásia anda perlu mengisi email anda dalam ruangan tersebut disebelah kiri website liteforex Mas. Kemudian, cheque o e-mail e ... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaae Kemudian klik saya setuju dan klik teruskan .. Anda akan dibawa ke ruangan borang depósito yg perlu anda isikan butir-butir mengenai diri anda dan maklumat deposit..kemudian, klik saya setuju dan klik hantar sekarang. Pastikan anda mengisi borang ini setelah anda depositkan wang ke salah satu akaun yg diberikan .. Jika anda ingin mempercepatkan urusan tanpa mengisi borang depósito, anda call aje pejabat dan anda akan disambut dengan mesra oleh operador disana. Berikan segala maklumat yg ditanya oleh operador tersebut .. Jika ada sebarang masalah blh jgk hubungi liteforex di talian sperti dibawah .. Screenshot em 300709 Aloo meus amigos sekalian. ) Mungkin anda semua sedang sibuk dengan bekerja dan juga estudo anda sebagai seorang pelajar. Luangkanlah masa anda setiap minggu mengunjungi blog saya nie ye. P Ini adalah hari ketiga saya atualização saya punye blog, ramai bakal pelanggan saya memberi cadangan dan juga entrada-entrada yang berguna untuk saya bagi mempertingkatkan lagi hasil usaha saya untuk berkongsi maklumat dengan mereka. InsyaALLAH..saya akan cuba sedaya upaya saya. TQ ya. O Seperti biasa, saya akan dedahkan kepada anda salah satu teknik yang saya gunakan untuk mengaut sebahagian kekayaan dpd FOREX. Iaitu dengan bantuan robot yang hebat ini, saya namakannya sebagai roboreZ 2009 ...) Saya membuka robot ini diantara jam 4.05pm-4.15pm. Seperti biasa, selepas saya membuka robô ini saya pergi menonton astro..ade crite melhor ...he3 Sebelum saya mandi dan bersiap untuk sembahyang maghrib, saya melihat robot telah posição aberta dancombic lucro obteve 33.000 pips. Saya salvar skrinshot ini, depois pegi mandi. P Selepas solat isyak, makan malam. Saya jenguk lagi komputer saya, robot telah perto da posição de lucro de mencatat USD30.31 masuk ke akaun forex saya dan robot membuka lagi posição yg lain dengan margem yg berbeza dan mencatat lucro sebanyak 108.31 pips. 0 Saya salvar kemudian pegi menonton cerita Rambo 4 di Astro. Ha3. Jarra Diantara 11.15pm-11.30pm, saya melihat lagi komputer saya. Waahh. Terkejut besar dan terfikir sekejap..sambil menonton cerita Rambo pn duit blh masuk ke akaun tanpa buat ape2 pn. Wahaha ..) Bagaimanapn bersyukur kepada tuhan dilimpahi rezeki. Ele3. Aminn. Lucro dah meningkat kepada 232.41 pips dpd 108.31 pips .. Saya biarkan sahaja urusan robot, jangan sesekali masuk campur. Kih3 Untuk pengetahuan anda, anda boleh je membuat close position secara manual tetapi saya nasihatkan jangan masuk campur urusan robô ini, biarkan robot membuat penilaian ... Pernah satu kali, saya hampir close position secara manual sebelum robot membuatnya .. masa tu saya dah puas melihat Lucro sebanyak 532 pips sebab takut rugi apabila robô hanya fechar dengan lucro yang lbh rendah iaitu 300 atau 200 pips. Tiba2 saya teringatkan mentor mat salleh saya ckp jgn terlalu tamak. Então, saya x jadi close position secara manual. Berkat kesabaran, alhamdulillah ..robot telah fechar posição pada 1451.21 pips. Wooo. Dalam hati saya, nasibla x ttp lbh awal klu x saya rugi dalam 600 pips lbh. Hu3. Selepas habisnya saya menonton filem Rambo 4, mata dah mula mengantuk .. Saya melihat skrinshot dan save, robot tlh menutup semua posição dan membuka 1 posição yang baru .. Masa tu perda sebanyak -9.18 pips, tapi oleh kerana mata dah layu saya posição menutup Tersebut secara manual dengan loss sebanyak -9.18 pips. ) Cukup setakat minggu ini, saya ttp komputer então masuk tido. Hak3 Saya hanya membuka robô ini pada hari Selasa, Rabu dan juga Khamis ... Hari lain saya bercuti ... Wahh, indahnya hidup ini, cuba e kira sendiri. Saya dpt lucro seminggu paling kurang USD500 anda darab dgn 4 minggu untuk nilai 1 bulan dan darab dgn 3.8 (klu x slp RM1 bersamaan dgn USD3.8) .. (USD500 x 4 x 3.8) RM7,700 Yahhoo. Lihat. Saya memperolehi RM7,700 sebulan dgn tdk berbuat apa2 melainkan melakukan perkerjaan harian. Tapi ingat, ini adalah pendapatan saya dalam FOREX dgn hanya menggunakan teknik robô ini sahaja. Saya mempunyai 2 lagi akaun yg berbeza dan setiap 1 saya menggunkan teknik yg berbeza. Saya akan dedahkan kpd anda semua kemudian. O Sekian utk minggu ini, muito obrigado. Screenshot em 290709 Ape khabar semua. Alhamdulillah tuhan masih memberi kepada kita kesihatan dan mintak dijauhkan dengan selsema BABI atau H1N1. Aminn..0 Seperti biasa, saya akan tunjukkan kepada anda skrinshot saya pada 290709 .. RoboreZ 2009 saya telah mendapat sambutan hangat semenjak ia dilancarkan. InsyaALLAH saya dlm proses menyiapkan blog saya yang lain iaitu belajar forex dengan PERCUMA, sinal forex yang hebat dan indicador juga khas yang telah saya gunakan selama setahun untuk mengaut sebahagian keuntungan diari pasaran FOREX iaitu dikenali sebagai T-rex indicador. Ele3 Ok. Saya open roboreZ 2009 pada 290709 diantara pukul 4.00ptg-4.15ptg. Margem -0.1 Modal -3117.33 Par - USDJPY Selepas beberapa minit saya membuka roboreZ 2009, lucro mencatat sebanyak 28.47 pips .. Saya salvar skrinshot ini, kemudian bersiap-siap untuk ke bandar ...) Saya ke bandar bersama-sama adik dan juga mak saya . Psstt, kami pergi ke pizza hut kt atas gigante Kuala Terengganu. Saya belanje adik dan mak saya sempena hari jadi adik saya. Kih3 (abg yg baik..p) Selepas siap makan saya ke kedai Tip-Top Teleco. Utk ambik hdphone Nokia E75 yang saya tempah 2 hari yang lepas. Ha3. Semestinya saya menggunkan 100 duit dpd hasil FOREX saya..Saya belum bekerja la. Ade 2 sem lagi utk tamatkan grau em marketing saya..hu3. Selepas sembahyang maghrib, saya melihat komputer saya dan inilah hasilnya. Profit sebanyak USD162.22 masuk ke akaun dan robot membuka lagi posição dan lucro mencatat 56.83 pips. Ho3. Saya salvar skrinshot pas2 tunggu sembahyang isyak, makan malam dan menonton tv bersama keluarga ...) Diantara jam 11.00pm-11.15, saya melihat robot telah menutup semua posição comércio ... Saya salvar skrinshot kemudian tutup aje komputer. Dah, cukup untuk hari ini profit sebanyak USD200.12 tanpa buat ape-ape pun. HE3 ScreenShot em 280709 Di sini saya sertakan skrinshot saya pada 280709. Wooii. Keuntungan mencatat 117.33 pips dengan menggunkan RoboreZ 2009 ...) Hanya dalam 6 jam SEHARI. Margem-0.1 Modal - USD3000 Par - USDJPY Saya membuka Robot diantara pukul 3.30 ptg-3.45ptg dan tutup diantara pukul 9.00-9.15 malam .. Selepas beberapa minit open robot tu 40.17 pips terhasil. Saya salvar skrinshot nie pastu pegi menonton tv bersama mak dan juga adik..o Selepas beberapa geléia, saya kembali dan melihat USD35.93 sudah berada di dalam akaun forex saya. Dan melihat robot abre a posição de lag em menos de mencatat 102.53 pips lagi profit ... Saya save skrinshot pastu blah pegi basuh kereta. Selepas solat isyak, nak turun makan malam pada pukul 9 lebih, saya melihat robot dah fechar semua posição de mencatat USD117.33 lucro. Saya tutup komputer pegi makan malam..cukup utk hari ini. Haha..esok sambung. Tu je kerja saya setiap hari. Duit masyukk sambil basuh kereta. ) Tujuan saya menunjuk skrin ini adalah sebagai bukti saya mengasilkan renda setiap hari dengan teknik yang luar biase dan tidak sedetik pun dengan tujuan riak. Dengan adanya RoboreZ 2009 nie. Pasti membantu saya dan juga anda menghasilkan rendimento yang lumayan setiap hari kecuali hari JUMAAT, SABTU, AHAD dan juga ISNIN. Anda hanya perlu membuka robot ini pada hari SELASA, RABU dan juga KHAMIS .. Hari lain pulak BERCUTI LER. Ele3. Domingo, 26 de julho de 2009 Robot Forex RoboreZ 2009 Kepada semua pengunjung Blog Forex Site, saya ada produk untuk dikongsi. Miliki Robot Forex RoboreZ 2009. Robot Forex adalah autopilot trade yg menguruskan COMPRAR VENDER mercado secara automatik tanpa anda membuat apa-apa. Robot yang akan menganalisa mercado dan membuat posição samaada COMPRAR VENDER mengikut pasaran semasa. Disertakan dengan Ebook yang akan menunjukkan passo a passo, cara untuk memasang Robot in i di dalam Terminal de comércio e anda. Ianya mudah difahami dan praktikal. Dengan kata lain, Robot akan membuat kerja untuk anda. Kandungan Pakej RoboreZ 2009 Arquivo RoboreZ 2009 Ebook Panduan memasang RoboreZ pada Terminal Trading Ebook yang dibekalkan adalah mudah difahami dan lengkap, anda hanya perlu mengikuti passo a passo cara memasang robot tersebut pada terminal tading anda. Budak darjah 1 ponto boleh faham ...he3. Ebook Panduan ini juga disediakan dengan gambar yang berwarna-warni yang mudah difaham. Contoh gambar panduan dalam Ebook tersebut: Jika berminat blh bank-in, transferência, atau depositkn wang sebanyak RM97.00 ke akaun dibawah: MYBANK Penama: Mohd Afiq No. ac: 113015-119877 CIMB Penama: Mohd Afiq No. ac: 130201- 38564-528 Saya akan menghantar kepada anda robot ini melalui alamat email anda: Selepas masukkan duit ke dalam salah satu akaun diatas, anda perlu menghantar butir ini kepada saya: Nama: E-mail: Alamat: Banco: Jumlah: Tarikh amp masa: Saya Akan semak transaksi anda dan menghantar robot ini kepada anda secepat mungkin, jika pesanan belum dihantar dalam masa 48 jam sila email kepada saya di forex2uugmailThread: Comércio Masa Sibuk Ikut Masa Malásia. Disclaimer 2005-2017 copy FXOpen Todos os direitos reservados. As diversas marcas comerciais pertencem a seus respectivos proprietários. Aviso de risco:. A negociação no mercado Forex envolve riscos substanciais, incluindo perda de fundos completa e outras perdas e não é adequado para todos os membros. Os clientes devem fazer um julgamento independente sobre se a negociação é apropriada para eles à luz de sua condição financeira, experiência de investimento, tolerância ao risco e outros fatores. FXOpen Markets Limited. Uma empresa devidamente registrada em Nevis sob a empresa N ° C 42235. FXOpen é membro da Comissão Financeira. FXOpen AU Pty Ltd .. uma empresa autorizada e regulamentada pela Australian Securities amp Investments Commission (ASIC). AFSL 412871 ndash ABN 61 143 678 719. FXOpen Ltd., uma empresa registrada em Inglaterra e País de Gales sob a companhia número 07273392 e está autorizada e regulada pela Autoridade de Conduta Financeira (anteriormente, a Autoridade de Serviços Financeiros) sob o número de referência FCA 579202. FXOpen não fornece serviços para residentes dos Estados Unidos. Todos os horários são GMT. A hora era de 04:07.

No comments:

Post a Comment